Feira de libros usados

O vindeiro sábado 8 de xuño terá lugar a “Feira de libros usados” que anualmente ten lugar na Alameda “Rosalía de Castro” de Marín.

Nesta actividade ofrécese un punto de encontro no que intercambiar libros de xeito libre, pois a única condición previa é ter entregado no Centro ou na Feira algún libro da nosa propiedade e cambiar o vale por outro libro de entre os expostos.

O obxectivo destas convocatorias públicas é fomentar a lectura, e botar unha man ás economías domésticas, xa que os libros supoñen unha boa parte do gasto anual das familias con fillos en idade escolar.

Alí estaremos!


El próximo sábado 8 de junio tendrá lugar la “Feira de libros usados” que anualmente tiene lugar en la Alameda “Rosalía de Castro” de Marín.

En esta actividad anual se ofrece un punto de encuentro en el que intercambiar libros de forma libre, ya que la única condición previa es tener entregado en el Centro o en la Feria algún libro de nuestra propiedad e intercambiar el vale por otro libro de entre los expuestos.

El objetivo de estas convocatorias públicas es fomentar la lectura, y echar una mano a las economías domésticas, ya que los libros suponen una buena parte del gasto anual de las familias con hijos en edad escolar.

¡Allí estaremos!

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: