Educación sexual e pornografía

O acceso a internet a idades cada vez máis temperáns é un feito constatado (Encuesta EU Kids online).

A idade de inicio das relación sexuais, tamén (Encuesta Nacional sobre Anticiconcepción 2018).

Fronte a estas situacións, quizáis deberíamos adoptar medidas facilitadoras para educar no coñecemento afectivo-sexual da mocidade?. Non esquezamos que a educación sexual dende a infancia non forma parte do itinerario de xeito obrigatorio, en contra da recomendación da UNESCO.

Estamos, simplemente, evolucionando como sociedade cara a una normalización do papel da sexualidade, ou deixándonos guiar por unha das industrias económicamente máis potentes a nivel global?

Esta carencia de políticas educativas está a provocar un baleiro no relativo aos referentes que a xuventude precisa para afianzar a súa actitude afectiva.

A curiosidade fará o resto, levando ás novas xeneracións á procura de información a través de vídeos nos que a industria da pornografía transmite condutas banalizadoras da relación sexual. Ao mesmo tempo, crea modelos (no imaxinario do ‘consumidor’) claramente inasumibles, e que serán causa de frustración e disfuncións sexuais.

A pornografía constrúe un produto a partires da relación sexual, e o seu obxectivo é obter beneficios económicos pola súa visualización. Polo tanto, o seu xeito de logralo é facilitar o acceso á maior cantidade de público: qué mellor vía que a Rede?

Se somos conscientes desta situación, non deberíamos asumir o impacto que o consumo deste produto está a producir reestruturando o xeito de impartir educación sexual?

Non é tan difícil: comenzamos preguntandolle á nosa filla á qué idade accedeu por primeira vez a contidos pornográficos?. Continuamos interesándonos polo qué sentíu? E a partires dese momento será máis doado axudarlle a descobrer una visión máis ampla das relacións persoais.


El acceso a internet a edades cada vez más tempranas es un hecho constatado (Encuesta IU Kids online).

La edad de inicio de las relaciones sexuales, también (Encuesta Nacional sobre Anticiconcepción 2018).

Frente a estas situaciones ¿quizás deberíamos adoptar medidas facilitadoras para educar en el conocimiento afectivo-sexual de la juventud?. No olvidemos que la educación sexual desde la infancia no forma parte del itinerario de manera obligatoria, en contra de la recomendación de la UNESCO.

Estamos, simplemente, evolucionando como sociedad hacia una normalización del papel de la sexualidad, o dejándonos guiar por una de las industrias económicamente más potentes a nivel global?.

Esta carencia de políticas educativas está provocando un vacío en lo relativo a los referentes que la juventud precisa para afianzar su actitud afectiva.

La curiosidad hará el resto, llevando a las nuevas generaciones a la búsqueda de información a través de vídeos en los que la industria de la pornografía transmite conductas banalizadoras de la relación sexual. Al mismo tiempo, crea modelos (en el imaginario del ‘consumidor’) claramente inasumibles, y que serán causa de frustración y disfunciones sexuales.

La pornografía construye un producto a partir de la relación sexual, y su objetivo es obtener beneficios económicos por su visualización. Por lo tanto, su manera de lograrlo es facilitar el acceso a la mayor cantidad de público: qué mejor vía que la Red?
Si somos conscientes de esta situación, no deberíamos asumir el impacto que el consumo de este producto está produciendo reestructurando la manera de impartir educación sexual?
No es tan difícil: ¿comenzamos preguntándole a nuestra hija a qué edad accedió por primera vez a contenidos pornográficos?. ¿Continuamos interesándonos por qué sintió? Y a partir de ese momento será más fácil ayudarle la descubrir una visión más amplia de las relaciones personales.

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