Alcohol e menores

A prensa trae cada día ás nosas mans información relativa a campañas ou iniciativas promovidas dende diversos ámbitos a prol da adopción de medidas preventivas para a diminución do consumo de alcohol entre os menores de idade. A maioría consisten en facilitar información sobre as consecuencias sobre a saúde que ese consumo produce.

Sen embargo, a administración pública só comenza a dar algúns pasos á vista dos datos económicos que poñen sobre a mesa o custe que o tratamento das doenzas derivadas do consumo de alcohol supón para os presupostos sanitarios (os impostos cos que se grava a producción do alcohol fornecen de beneficios económicos as arcas do Estado). En Escocia, por exemplo, ven de aprobarse un aumento de prezo considerable nas bebidas dese tipo (no país do whisky!), aínda que tanto esta, coma calquera outra medida, con probabilidade poderán ser considerados intervencionistas pola poderosa industria de producción de bebidas alcohólicas.

As campañas de consumo responsable non son suficientes. Sen embargo, convén sinalar un aspecto que sobre esta cuestión pode aportar información interesante: socialmente, consumir alcohol está ampliamente aceptado como complemento da diversión. Mentres dende o núcleo familiar non se eduque con responsabilidade, pouco se pode esperar do resto das partes implicadas.

Ao noso alcance está, dende logo, achegar ao alumnado a mellor información posible ao respecto, aportando un gran de area á tarefa da educación. Para elo, mañan xoves 3 de maio nas aulas do Centro, terán lugar unha serie de intervencións dirixidas ao alumnado de 1º a 4º da ESO baixo o título ‘Tú puedes’, nas que mediante dinámicas de roles, proxeción de vídeos, debates, etc. preténdese a participación activa no coñecemento de todo o que rodea ao consumo de alcohol entre a mocidade. A psicóloga Lorena Tilve e a monitora de tempo libre Isabel Naveira, da Escola de Tempo Libre ‘Argalladas’, serán quen de enfrontarse ao reto de explicar por qué ese consumo segue presente na nosa cultura do ocio no século XXI.


La prensa trae cada día a nuestras manos información relativa a campañas o iniciativas promovidas desde diversos ámbitos a favor de la adopción de medidas preventivas para la prevención del consumo de alcohol entre menores de edad. La mayoría consisten en facilitar información sobre las consecuencias sobre la salud que ese consumo produce.
Sin embargo, la administración pública sólo comienza a dar algunos pasos a la vista de los datos económicos que ponen sobre la mesa el coste que el tratamiento de las dolencias derivadas del consumo de alcohol supone para los presupuestos sanitarios (los impuestos con los que se grava la  producción de alcohol suministran beneficios económicos a las arcas del Estado). En Escocia, por ejemplo, acaba de aprobarse un aumento de precio considerable en las bebidas de ese tipo (en el país del whisky!), aunque tanto esta, como cualquier otra medida, con probabilidad podrán ser considerados intervencionistas por la poderosa industria de  producción de bebidas alcohólicas.
Las campañas de consumo responsable no son suficientes. Sin embargo, conviene señalar un aspecto que sobre esta cuestión puede  aportar información interesante: socialmente, consumir alcohol está  ampliamente aceptado como complemento de la diversión. Mientras desde el núcleo familiar no se eduque con responsabilidad, poco se puede esperar del resto de las partes implicadas.
A nuestro alcance está, desde luego, acercar al alumnado la mejor información posible al respecto, aportando un grano de arena a la tarea de la educación. Para ello,  mañana jueves 3 de mayo en las aulas del Centro, tendrán lugar una serie de intervenciones dirigidas al alumnado de 1º a 4º de la ESO bajo el título ‘ Tú  puedes’, en las que mediante dinámicas de roles,  proyección de vídeos, debates, etc. se pretende la participación activa en el conocimiento de todo lo que rodea al consumo de alcohol entre la juventud. La psicóloga Lorena Tilve y la monitora de tiempo libre Isabel Naveira, de la Escuela de Tiempo Libre ‘Argalladas’, tendrán que enfrentarse al reto de explicar por  qué ese consumo sigue presente en nuestra cultura del ocio en el siglo  XXI.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: