XXIX Premio UNED de Narración Breve

A convocatoria do Premio UNED de Narración Breve chega á súa edición númrero XXIX.

Esta modalidade de creación literaria emparentada coa de microrelato, ou mesmo coa do conto, leva anos gañando merecido recoñecemento grazas á creatividade de cada vez máis persoas que deciden enfrontarse ao reto de construír historias con limitación na súa extensión, ben sexa no número de palabras, no de páxinas, etc.

Tamén resulta evidente o interés dos medios de comunicación neste formato, xa que a premisa da economia de medios deste tipo de convocatorias permite unha máis doada difusión que a da novela.

Ademáis, a brevidade aporta un elemento atractivo para un medio como é o da radiodifusión, no que a limitación de tempo é un factor determinante á hora de seleccionar contidos. E a posibilidade de interpretar os textos perante o micrófono outorgalles unha dimensión inacadable para obras extensas.

A limitación na súa extensión convirte a experiencia da escritura nun reto de grande dificultade, xa que a estrutura deberá posuir  concisión suficiente para garantir a súa comprensión sen poder extenderse no seu desenvolvemento como no caso da novela, por exemplo.

Daquela… Atréveste? Se é así, eiquí tes as bases. Ou quizáis che apeteza coñecer a Arantza Portabales, gañadora da edición anterior e de outros certámenes.


La convocatoria del Premio UNED de Narración Breve llega a su edición número XXIX.

Esta modalidad de creación literaria emparentada con la del microrelato, o incluso con la del cuento, lleva años ganando merecido reconocimiento gracias a la creatividad de cada vez más personas que deciden enfrentarse al reto de construir historias con limitación en su extensión, bien sea en el número de palabras, en el de páginas, etc.

También resulta evidente el interés de los medios de comunicación en este formato, ya que la premisa de la economia de medios de este tipo de convocatorias permite una más fácil difusión que la de la novela.

Además, la brevedad aporta un elemento atractivo para un medio como es la radiodifusión, en el que la limitación de tiempo es un factor determinante a la hora de seleccionar contenidos. Y la posibilidad de interpretar los textos ante el micrófono les otorga una dimensión inalcanzable para obras extensas. La limitación en su extensión convierte la experiencia de la escritura en un reto de gran dificultad, ya que la estructura deberá poseer  concisión suficiente para garantizar su comprensión sin poder extenderse en su desarrollo como en el caso de la novela, por ejemplo.

Entonces… ¿Te atreves? Si es así, aquí tienes las bases. O quizás te apetezca conocer a Arantza Portabales, ganadora de la edición anterior y de otros certámenes.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Crea un sitio web ou un blogue de balde en WordPress.com.

Subir ↑

A <span>%d</span> blogueros les gusta esto: