A polo verán!

A suba de temperaturas comenzou pouco a pouco, como cada primaveira, os días foron desplazando o inicio da noite, quizáis algún baño de fin de semán na praia…
Mais aínda faltaban algunhas pezas deste puzzle de verán que só remataría tras dos derradeiros examenes e a recollida das notas do terceiro trimestre.

E as fogueiras de San Xoán trouxeronos eiquí.

Hoxe comenza un tempo de lecer para a maioría do alumnado, e de repaso para o resto. Agora sí: a praia agarda cada día, e o cambio da rutina diaria ten o seu mellor momento ao inicio da mañan, cando o espertador non soará tan cedo como ata agora; e o único inconvinte será cómo ocupar as horas dos próximos dous meses.

Dende a ANPA desexámosvos que disfrutedes deste verán coma se fose o derradeiro, que fagades novas amistades, facendo acopio dos recordos que mañan vos farán lembrar o sabor do sal e a area nos petos, e carguedes pilas para que o reto do vindeiro curso sexa máis doado.

A polo verán!

La subida de temperaturas comenzó poco a poco, como cada primavera, los días fueron desplazando el inicio de la noche, quizás algún baño de fin de semana en la playa…

Pero aún faltaban algunas piezas de este puzzle de verano que sólo finalizaría tras los últimos examenes y la recogida de las notas del tercer trimestre.

Y las hogueras de San Xoán nos trajeron aquí.

Hoy comenza un tiempo de ocio para la mayoría del alumnado, y de repaso para el resto. Ahora sí: la playa espera cada día, y el cambio de la rutina diaria tiene su mejor momento al inicio de la mañana, cuando el despertador no sonará tan temprano como hasta ahora; y el único inconveniente será cómo ocupar las horas de los próximos dos meses.

Desde la ANPA os deseamos que disfrutéis de este verano como si fuera el último, que hagáis nuevas amistades, haciendo acopio de los recuerdos que mañana os harán recordar el sabor de la sal en los labios y la arena en los bolsillos, y carguéis pilas para que el reto del próximo curso sea más fácil.

¡A por el verano!

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Crea un sitio web ou un blogue de balde en WordPress.com.

Subir ↑

A <span>%d</span> blogueros les gusta esto: