Día internacional do libro

Estou algo canso… non é que sinta a madureza coma unha carga, mais ás veces albisco a incerteza do futuro inmediato.

E na construcción dese futuro non estarei, ou mellor dito, non poderei participar de xeito activo.

Quizáis aqueles de nós que sexamos considerados ‘especiais’ ben polo contido, ben pola fermosura da nosa encadernación, conservaremos o privilexio de gozar de limpezas exhaustivas e cómodos expositores en bibliotecas importantes, onde acudirán estudosos con luvas de nitrilo a tratarnos coma se fósemos de vidro.

Non embargantes, resulta estraño que cada día vexa a luz en todo o mundo unha inabranguible cantidade de exemplares que ninguén leerá.

Agora, deixo que a tecnoloxía dixital tome o relevo facilitando o acceso á lectura a cada vez máis persoas. Agora, como cando a imprenta axudou aos escribas, copistas, ou amanuenses, nesta encrucillada comprendo e acepto con ledicia ter sido parte da cultura.

Dende a humildade da experiencia de quinientos anos déixovos esta reflexión: o importante é o coñecemento, con independencia do medio polo que cheguedes a él.

 

Con agarimo,

Un libro.


Estoy algo cansado… no es que sienta la madurez como una carga, mas a veces vislumbro la incertidumbre del futuro inmediato.

Y en la construcción de ese futuro no estaré, o mejor dicho, no podré participar de manera activa.

Quizás aquellos de nosotros que seamos considerados ‘especiales’ bien por el contenido, bien por la hermosura de nuestra encuadernación, conservaremos el privilegio de disfrutar de limpiezas exhaustivas y cómodos expositores en bibliotecas importantes, adonde acudirán estudiosos con guantes de nitrilo tratándonos como si fuesemos de vidrio.

Sin embargo, resulta extraño que cada día vea la luz en todo el mundo una inabarcable cantidad de ejemplares que nadie leerá.

Ahora, dejo que la tecnología digital tome el relieve facilitando el acceso a la lectura a cada vez más personas. Ahora, como cuando la imprenta ayudó a los escribas, copistas, o amanuenses, en esta encrucijada comprendo y acepto con alegría haber sido parte de la cultura.

Desde la humildad de la experiencia de quinientos años os dejo esta reflexión: lo importante es el conocimiento, con independencia del medio por lo que lleguéis la él.

 

Con cariño, 

Un libro.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A <span>%d</span> blogueros les gusta esto: