Educación… qué?

Unha tarde de domingo coa familia, chove, película na televisión (norteamericana a maioría das veces, pero ese é outro artigo…), entretemento sen estridencias ate a chegada da consabida escea con certo contido sexual… faise entón un silencio incómodo só quebrado -quizáis- por algunha pregunta das fillas ao respecto. Esa pregunta supoñía hai anos un reto para algunhas proxenitoras.

Sen embargo, aínda que poida parecer sorprendente, en moitos fogares (a xulgar pola actitude dunha parte da mocidade) segue a ser asignatura pendente falar abertamente dunha cuestión tan importante como é a educación sexual. Importante porque facilitando ás fillas o coñecemento con profundidade no que atinxe as relacións íntimas afóndase tamén no respecto á parella.

E se non fose suficientemente importante o mencionado, cómpre sinalar as infeccións de transmisión sexual como primeiro obxectivo a erradicar. Para elo, ao longo dos anos vanse sucedendo campañas auspiciadas pola Administración nas que -con maior ou menor acerto- pretendese informar á xuventude e/ou á familia fronte ao risco de contaxio de certas enfermidades, con especial énfase no VIH.

Vós tamén pensabades que estaba superado? Que a información xa chega correctamente á mocidade? Pois os datos din algo ben distinto.

Non hai excusa: é precisa unha atención continuada á mocidade no relativo á educación sexual; e para elo, cómpre poñer ao día a información para non quedar atrás e poder acompañala na súa viaxe adolescente cara a unha madurez responsable.

Por suposto, hai onde informarse con profundidade grazas á campaña da Xunta de Galicia.

Una tarde de domingo con la familia, llueve, película en la televisión (norteamericana la mayoría de las veces, pero ese es otro artículo…), entretenimiento sin estridencias hasta la llegada de la consabida escena con cierto contenido sexual… se hace entonces un silencio incómodo sólo roto -quizás- por alguna pregunta de las hijas al respecto. Esa pregunta suponía hace años un reto para algunas progenitoras.

Sin embargo, aunque pueda parecer sorprendente, en muchos hogares (a juzgar por la actitud de una parte de la juventud) sigue siendo asignatura pendiente hablar abiertamente de una cuestión tan importante como es la educación sexual. Importante porque facilitando a las hijas el conocimiento con profundidad en lo relativo a las relaciones íntimas se ahonda también en el respeto a la pareja.

Y si no fuera suficientemente importante lo mencionado, hace falta señalar las infecciones de transmisión sexual como primer objetivo a erradicar. Para ello, a lo largo de los años se van sucediendo campañas auspiciadas por la Administración en las que -con mayor o menor acierto- se pretende informar a la juventud y/o a la familia frente al riesgo de contagio de ciertas enfermedades, con especial énfasis en el VIH.

¿Vosotros también pensábais que estaba superado? ¿Que la información ya llega correctamente a la juventud? Pues los datos dicen algo bien distinto.

No hay excusa: es precisa una atención continuada a la juventud en lo relativo a la educación sexual; y para eslabón, hace falta poner al día a información para no quedar atrás y poder acompañarla en su viaje adolescente hacia una madurez responsable.

Por supuesto, hay dónde informarse con profundidad gracias a la campaña de la Xunta de Galicia.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Crea un sitio web ou un blogue de balde en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: