De princesas ou príncipes

Alguén dixo que se os xornais só informasen das boas novas, non terían lectores; con probabilidade, nunca o saberemos.

O que sí sabemos é que, ás veces, os xornais recollen historias que axudan a manter a confianza no ser humán, lembrandonos que hai valores inherentes ás persoas polos que paga a pena loitar.

Solidariedade é un deles, e nel Rosario Costal descobreu un aliado na loita contra a leucemia, xa que, tras seren diagnosticada, afrontou dous anos de duro tratamento con final feliz. Nesa experiencia tivo ocasión de coñecer a capacidade das persoas para a solidariedade, e xurdíu a idea de compartir para agradecer axudando.

Así naceu a historia de ‘Princesa Ferrote’, ou cómo escreber e ilustrar un conto para @s nen@s diagnosticados de leucemia, que lles facilitase a comprensión do que lles está a pasar. Sinxelo para centrarse no verdadeiramente importante, fermoso polo que de valor humán transmite, este conto será un escudo de esperanza para afectad@s por esa enfermidade que algún día deixará de estar na listaxe de doenzas. E para que así sexa, Rosario cede unha parte dos beneficios obtidos pola venda do conto á Fundación Josep Carreras e ao seu proxecto de investigación; ogallá.

Todos temos máis perto do que pensamos un príncipe o una princesa.

Imaxe: M. Moralejo para La Voz de Galicia.

Artigo de La Voz de Galicia


De princesas o príncipes

Alguien dijo que si los periódicos sólo informasen de las buenas noticias, no tendrían lectores; con probabilidad, nunca lo sabremos.

Lo que sí sabemos es que, a veces, los periódicos recogen historias que ayudan a mantener la confianza en el ser humano, recordándonos que hay valores inherentes a las personas por los que vale la pena luchar.

Solidaridad es uno de ellos, y en él Rosario Costal descubrió un aliado en la lucha contra la leucemia, ya que, tras ser diagnosticada, afrontó dos años de duro tratamiento con final feliz. En esa experiencia tuvo ocasión de conocer la capacidad de las personas para la solidaridad, y surgió la idea de compartir para agradecer ayudando.

Así nació la historia de ‘Princesa Ferrote’, o cómo escribir e ilustrar un cuento para l@s niñ@s diagnosticad@s de leucemia, que les facilitara la comprensión de lo que les está pasando. Sencillo para centrarse en lo verdaderamente importante, hermoso por lo que de valor humano transmite, este cuento será un escudo de esperanza para afectad@s por esa enfermedad que algún día dejará de estar en el listado de dolencias. Y para que así sea, Rosario cede una parte de los beneficios obtenidos por la venta del cuento a la Fundación Josep Carreras y a su proyecto de investigación; ojalá.

Todos tenemos más cerca de lo que pensamos un príncipe o una princesa.

Imagen: M. Moralejo para La Voz de Galicia.

Artículo de La Voz de Galicia

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: