‘Erasmus’ nacional

As páxinas da prensa nacional achegan ás veces propostas da Administración con futuro incerto. Algunhas delas materialízanse, outras quedan no caixón das hemerotecas, e non sempre as elixidas para ser levadas a cabo resultan as máis acertadas.

De xeito máis habitual do desexable, cando o Goberno pretende levar adiante algunha iniciativa lexislativa, difundea nos medios a xeito de tanteo ou para que a sociedade se pronuncie.

No caso que nos ocupa, a nova difundida polos medios de comunicación fai referencia á intención por parte do Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad xunto co de Educación, de promover un ‘Erasmus’ de ámbito nacional -semellante ás becas ‘Séneca’- para alumnado de entre 14 e 18 anos, co obxectivo de que poidan estudar fora do seu lugar de residencia.

Sen embargo, algunhas organizacións representantes de pais/nais do alumnado como CEAPA e CONCAPA xa se pronunciaron lamentando non teren sido informadas do proxecto; asimesmo, non se detalla o programa nin o presuposto, polo que cabe esperar debate arredor do anuncio.

Faro de Vigo_Sociedade 21/12/2016


Las páginas de la prensa nacional acercan a veces propuestas de la Administración con futuro incierto. Algunas de ellas se materializan, otras quedan en el cajón de las hemerotecas, y no siempre las elegidas para ser llevadas a cabo resultan las más acertadas.

De manera más habitual de lo deseable, cuando el Gobierno pretende llevar adelante alguna iniciativa legislativa, la difunde en los medios como medio de tanteo o para que la sociedad se pronuncie.

En el caso que nos ocupa, la noticia difundida por los medios de comunicación hace referencia a la intención por parte del Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad junto con el de Educación, de promover un ‘Erasmus’ de ámbito nacional -semejante a las becas ‘Séneca’- para alumnado de entre 14 y 18 años, con el objetivo de que puedan estudiar fuera de su lugar de residencia.

Sin embargo, algunas organizaciones representantes de padres/madres del alumnado como CEAPA y CONCAPA ya se pronunciaron lamentando no haber sido informadas del proyecto; asimismo, no se detalla el programa ni el presupuesto, por lo que cabe esperar debate alrededor del anuncio.

Faro de Vigo_Sociedade 21/12/2016

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: