Maltrato e violencia: menores desprotexidos?

Se algo bó (entre comillas) tivo a evolución negativa da situación económica nestes anos, fui poñer de manifesto

situacións relacionadas coa violencia e/ou o maltrato infantil que en tempos de bonanza ficaban na sombra do prexuizo social. Así, a día de hoxe, constátase a través dos datos aportados por diversas organizacións e pola Administración, que están a producirse casos de moi diversa índole que obrigan a reflexionar sobre causas, efectos, e -dende logo- a aportar solucións; esto compete á Administración, mais son as familias as que precisan máis atención de cara a lograr un entorno afectivo e emocional estable que permita o correcto desenvolvemento da infancia. E, unha vez máis, quizáis a única vía sexa a educación.

Ademáis, ao contexto social e familiar en risco de desprotección cabe engadir as dificultades burocráticas que o Sistema impón e que provocan que a protección ofrecida pola Administración poida resultar insuficiente, como o feito de que cada comunidade autónoma siga diferentes criterios á hora de aportar solucións aos problemas de violencia/maltrato infantil.

No artigo de Xosé Manuel Suárez Sandomingo (pedagogo e técnico en servizos sociais) publicado pola revista Tempos Dixital, atoparedes unha clara análise a partires de datos concretos sobre contexto legal, acoso escolar…, ademáis de propostas de mellora que quizáis poderían servir de orientación ás familias sobre esta situación tan grave. Velaquí un parágrafo:

“Hoxe diriamos que os nosos servizos sociais de atención á infancia atenden a todos os menores do seu territorio en función das súas necesidades críticas, isto é, a aqueles nenos e mozos que se atopan cunha situación persoal de dificultade, axudándolles a superar os problemas que se lles presentan, e para os que non dispoñen nin de medios familiares nin sociais ao seu alcance cos que poder resolvelos.”

Rematamos salientando que este artigo conforma un dossier máis amplo publicado na revista TEMPOS NOVOS do mes de agosto de 2016 e que inclúe unha entrevista a Fundación Meniños e outro artigo asinado pola sociedade AMINO-Galicia.


Si algo bueno (entre comillas) tuvo la evolución negativa de la situación económica en estos años, fue poner de manifiesto situaciones relacionadas con la violencia y/o el maltrato infantil que en tiempos de bonanza permanecían en la sombra del prejuicio social. Así, a día de hoy, se constata a través de los datos que están produciéndose casos de muy diversa índole que obligan a reflexionar sobre causas, efectos, y -desde luego- a aportar soluciones; esto compete a la Administración, pero son las familias las que necesitan más atención de cara a lograr un entorno afectivo y emocional estable que permita el correcto desenvolvimiento de la infancia. Y, una vez más, quizás la única vía sea la educación.

Además, al contexto social y familiar en riesgo de desprotección cabe añadir las dificultades burocráticas que el Sistema impone y que provocan que la protección ofrecida por la Administración pueda resultar insuficiente, como el hecho de que cada comunidad autónoma siga diferentes criterios a la hora de aportar soluciones a los problemas de violencia/maltrato infantil.

En el artículo de Xosé Manuel Suárez Sandomingo (pedagogo y técnico en servicios sociales) publicado por la revista Tempos Dixital, encontraréis un claro análisis a partir de datos concretos sobre contexto legal, acoso escolar…, además de propuestas de mejora que quizás podrían servir de orientación a las familias sobre esta situación tan grave. Aquí tenéis un párrafo:

“Hoy diríamos que nuestros servicios socialess de atención a la infancia atienden a todos los menores de su territorio en función de sus necesidades críticas, esto es, a aquellos niños y adolescentes que se encuentran con una situación personal de dificultad, ayudándoles a superar los problemas que se les presentan, y para los que non disponen ni de medios familiares ni sociales a su alcance con los que poder resolverlos.”

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Crea un sitio web ou un blogue de balde en WordPress.com.

Subir ↑

A <span>%d</span> blogueros les gusta esto: