V Feira de libros usados

A derradeira actividade na que colaborou a ANPA Mariñán no pasado curso 2015-16, foi a “V Feira de libros usados” que tivo lugar na Alameda “Rosalía de Castro” de Marín o 18/06/2016.

Nesta actividade anual ofrécese un punto de encontro no que intercambiar libros de xeito libre, pois a única condición previa é ter entregado no Centro ou na Feira algún libro da nosa propiedade e cambiar o vale por outro libro de entre os expostos.

O obxectivo destas convocatorias públicas é fomentar a lectura, e botar unha man ás economías domésticas, xa que os libros supoñen unha boa parte do gasto anual das familias con fillos en idade escolar.

E alí estivo tamén a ANPA Mariñán colabourando… Vémonos na próxima!.


La última actividad en la que colaboró la ANPA Mariñán el pasado curso 2015-16, fue la “V Feira de libros usados” que tuvo lugar en la Alameda “Rosalía de Castro” de Marín o 18/06/2016.

En esta actividad anual se ofrece un punto de encuentro en el que intercambiar libros de forma libre, ya que la única condición previa es tener entregado en el Centro o en la Feria algún libro de nuestra propiedad e intercambiar el vale por otro libro de entre los expuestos.

El objetivo de estas convocatorias públicas es fomentar la lectura, y echar una mano a las economías domésticas, ya que los libros suponen una buena parte del gasto anual de las familias con hijos en edad escolar.

Y allí estuvo también la ANPA Mariñán colaborando… ¡Nos vemos en la próxima!.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: