Concurso de fotografía e vídeo ‘Imaxes con fondo’

Dende o ano 2012, o Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade ven convocando o concurso de fotografía ‘Imaxes con fondo’, co obxectivo de promover a reflexión e un cambio de actitude na cidadanía respecto das condutas solidarias co noso planeta e coas persoas que o habitamos.

E un dos froitos desa convocatoria é a exposición itinerante que se constitúe coas mellores imaxes, que percorrerán diferentes lugares para chamar a nosa atención sobre os aspectos escollidos como tema en cada edición.

Neste ano 2016 convócase a terceira edición coa interculturalidade como tema principal, e conta coa novidade da inclusión do formato de video ademáis do fotográfico, soportes ambos nos que poderán presentarse as obras participantes no concurso.

O prazo para presentación de obras remata o 15 de outubro, pero para que non vos despistedes, durante estes meses, haberá obradoiros de fotografía social en dez concellos galegos asociados ao Fondo. Ademáis, dende o evento creado en Facebook, poderedes estar informados en todo momento.

Sínteste capaz de aportar na procura dun mundo máis igualitario, xusto e en paz?; entón… participa!

Eiquí tendes toda a información.


Desde el año 2012, el Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade convoca el concurso de fotografía ‘Imaxes con fondo’, con el objetivo de promover la reflexión y un cambio de actitud en la ciudadanía respecto de las conductas solidarias con nuestro planeta y con las personas que lo habitamos.

Y uno de los frutos de esa convocatoria es la exposición itinerante que se constituye con las mejores imágenes, que recorrerán diferentes lugares para llamar nuestra atención sobre los aspectos escogidos como tema en cada edición.

En este año 2016 se convoca la tercera edición con la interculturalidad como tema principal, y cuenta con la novedad de la inclusión del formato de vídeo ademáis del fotográfico, soportes ambos en los que podrán presentarse las obras participantes en el concurso.

El plazo para presentación de obras finaliza el 15 de octubre, pero para que no os despistéis, durante estos meses, habrá talleres de fotografía social en diez ayuntamientos gallegos asociados al Fondo. Ademáis, desde el evento creado en Facebook, podréis estar informados en todo momento.

Te sientes capaz de aportar para lograr un mundo más igualitario, justo y en paz?; entonces… participa!

Aquí tenéis toda la información.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Crea un sitio web ou un blogue de balde en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: