Exposición ‘As cores da nosa ría’

O Ateneo Santa Cecilia-Club UNESCO, en colaboración co Concello de Marín, amosa durante esta semán e ata o venres 29, a exposición ‘As cores da nosa ría’.

As imaxes que integran a mostra foron tomadas en inmersións realizadas nos fondos mariños da ría e na contorna de Marín polo biólogo mariño David Villegas Ríos, natural de Seixo e residente en Noruega. Animádevos a coñecer as nosas especies (non só as máis comúns) tanto de fauna como de flora, magníficamente fotografiadas: quizáis vos sorprenda a beleza dalgúns destes seres vivos cos que convivimos e aos que -con probabilidade- non prestamos a atención que merecen.

Horario: martes a venres 18:00 a 21:00h


El Ateneo Santa Cecilia-Club UNESCO, en colaboración con el Concello de Marín, muestra durante esta semana y hasta el viernes 29, la exposición ‘Los colores de nuestra ría’.

Las imágenes que integran la muestra fueron tomadas en inmersiones realizadas en los fondos marinos de la ría y en el entorno de Marín por el biólogo marino David Villegas Ríos, natural de Seixo y residente en Noruega. Animaos a conocer nuestras especies (no sólo las más comunes) tanto de fauna como de flora, magníficamente fotografiadas: quizás os sorprenda la belleza de algunos de estos seres vivos con los que convivimos y a los que -con probabilidad- no prestamos la atención que merecen.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Crea un sitio web ou un blogue de balde en WordPress.com.

Subir ↑

A <span>%d</span> blogueros les gusta esto: