Coñeces a aplicación ‘Storify’?

A grande cantidade de información que xeneran cada minuto os medios dixitais e que os usuarios comparten sen descanso aumenta exponencialmente, dificultando o seu manexo de xeito especial no ámbito educativo, dando lugar ao fenómeno coñecido como ‘infoxicación’.

A aplicación ‘Storify’ é unha plataforma que, dende 2011, pretende axudarmonos a estruturar nunha única publicación dixital as múltiples informacións que sobre un tema circulen pola Rede.

Así, e dun xeito doado, poderemos crear historias, relatos, etc. empregando contidos da maioría de plataformas como Twitter, Facebook,  YouTube e outras, para organizalos ao noso gusto cunha apariencia profesional. De feito, é empregada por algúns dos máis prestixiosos diarios de prensa.

Pero o máis salientable dende o punto de vista educativo é a súa capacidade de permitir que o alumno filtre, discrimine ou escolla a información que precise de entre a inabranguible cantidade de fontes dispoñibles, o que ademáis axuda a focalizar a atención.

O resultado é a xeneración de contidos máis comprensibles, que poden enriquecerse coa participación colectiva unha vez publicados.

Finalizamos lembrando que -como en calquera outra ferramenta dixital que xenere contidos accesibles públicamente- a veracidade do publicado debería ser prioritaria, polo que resulta tamén interesante o exercicio que o alumno debe enfrontar de cara a responsabilizarse na súa inmersión na Rede.

Nesta ligazón do Ministerio de Cultura, Educación y Deporte poderedes coñecer ao detalle cómo iniciarvos.

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La gran cantidad de información que generan cada minuto los medios digitales y que los usuarios comparten sin descanso aumenta exponencialmente, dificultando su manejo de forma especial en el ámbito educativo, dando lugar al fenómeno conecido como ‘infoxicación’.

La aplicación ‘Storify’ es una plataforma que, desde 2011, pretende ayudarnos a estructurar en una única publicación digital las múltiples informaciones que sobre un tema circulen por la Red.

Así, y fácilmente, podremos crear historias, relatos, etc. empleando contenidos de la mayoría de plataformas como Twitter, Facebook,  YouTube y otras, para organizarlos a nuestrto gusto con una apariencia profesional. De hecho, es empleada por algunos de los más prestigiosos diarios de prensa.

Pero lo más destacado desde el punto de vista educativo es su capacidad de permitir que el alumno filtre, discrimine o escoja la información que precise de entre la inabarcable cantidad de fuentes disponibles, lo que además ayuda a focalizar a atención.

El resultado es la generación de contenidos más comprensibles, que pueden enriquecerse con la participación colectiva una vez publicados.

Finalizamos recordando que -como en cualquier otra herramienta digital que genere contenidos accesibles públicamente- la veracidad de lo publicado debería ser prioritaria, por lo que resulta también interesante el ejercicio que el alumno debe enfrentar de cara a responsabilizarse en su inmersión en la Red.

En este vínculo do Ministerio de Cultura, Educación y Deporte podréis conocer con detalle cómo iniciaros.

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