Obradoiro de gravado baseado na obra de Castelao

Como quizáis xa sabedes, 2016 é o ano escollido polas institucións públicas para conmemorar a figura de Castelao, polo que xa están en marcha diversas actividades que, nalgúns casos de xeito excepcional, permitirannos coñecer ou fondar nas diversas facetas que desenvolveu.

Neste artigo recollemos a iniciativa do Museo de Pontevedra, que ofrece breves obradoiros de gravado para tódalas idades, e que pretende achegar de xeito sinxelo esta técnica fascinante que Castelao tamén empregou con mestría. Eso sí, o prazo de inscrición remata o venres 1 de abril.

Cómpre lembrar a importante labor de conservación, estudo e difusión da obra de Castelao que o Museo de Pontevedra ven desenvolvendo, e que grazas tamén á colaboura de particulares permitirá desfrutar dunha perspectiva moi completa do artista.

Velaquí a información dos obradoiros.

E tamén dos actos previstos.

——

Como quizás ya sabéis, 2016 es el año escogido por las instituciones públicas para conmemorar la figura de Castelao, por lo que ya están en marcha diversas actividades que, en algunos casos de forma excepcional, nos permitirán conocer o ahondar en las diversas facetas que desarrolló.
En este artículo recogemos la iniciativa del Museo de Pontevedra, que ofrece breves talleres de grabado para todas las edades, y que pretende acercar de forma sencilla esta técnica fascinante que Castelao también empleó con maestría. Eso sí, el plazo de inscrición termina el viernes 1 de abril.
Hay que recordar la importante labor de conservación, estudio y difusión de la obra de Castelao que el Museo de Pontevedra viene desarrollando, y que gracias también a la colaboración de particulares, permitirá disfrutar de una perspectiva muy completa del artista.

Aquí tenéis la información de los talleres.

Y también de los actos previstos.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Crea un sitio web ou un blogue de balde en WordPress.com.

Subir ↑

A <span>%d</span> blogueros les gusta esto: