Comezamos!

Con estas primeiras liñas, a ANPA ‘Mariñañ’ do I.E.S. Illa de Tambo, abre hoxe esta ventá ao cada vez máis presente mundo das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións ou, se preferides, as T.I.C.

Nace este blogue coa inquietude de permitir unha máis fluída comunicación convosco como pais e nais dos alumnos do Centro, e que sirva de espello ás vosas necesidades no relativo á educación dos vosos fillos.

Para iso, a nosa intención é ir compartindo contidos de interese no ámbito educativo, de modo que poidades recibir información o máis actualizada posible tanto sobre as actividades a desenvolver no Centro, como externas, ou mesmo calquera outra que poida interesarvos.

Comezamos esta andaina na Rede co respecto que merece un ámbito como é o dixital no que os membros da ANPA non somos nativos, e sabendo que -con probabilidade- os nosos fillos posúen xa máis soltura que nós… Sin embargo, estamos convencidos de que dando este paso aprenderemos entre todos, tendo moi presente que o obxectivo non son as ferramentas dixitais en si mesmas, senón -como se recolle nos nosos Estatutos- promover a vosa participación na xestión do Centro.

Só queda animarvos a difundir o noso enderezo electrónico http://www.anpaiestambo.wordpress.com e, na medida en que a información que vaiamos publicando sexa do voso interese, fagádesnolo saber a través do apartado ‘Contacto’. Por suposto, serán benvidas as suxestións e ideas que consideredes oportuno compartir.

E se queredes recibir na vosa caixa de correo de correo electrónico os avisos de publicación sen ter que acordarvos de visitar o blog, podedes subscribirvos facendo clic en ‘Seguir ANPA Mariñan’.

¿Listos? ¡ Comezamos!

————————–

Con estas primeras líneas, el ANPA ‘Mariñañ’ del I.E.S. Illa de Tambo, abre hoy esta ventana al cada vez más presente mundo de las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones o, si preferís, las T.I.C.

Nace este blog con la inquietud de permitir una más fluida comunicación con vosotros como padres y madres de los alumnos del Centro, y que sirva de espejo a vuestras necesidades en lo relativo a la educación de vuestros hijos.

Para ello, nuestra intención es ir compartiendo contenidos de interés en el ámbito educativo, de modo que podáis recibir información lo más actualizada posible tanto sobre las actividades a desarrollar en el Centro, como externas, o incluso cualquier otra que pueda interesaros.

Comenzamos esta andadura en la Red con el respeto que merece un ámbito como es el digital en el que los miembros del ANPA no somos nativos, y sabiendo que -con probabilidad- nuestros hijos poseen ya más soltura que nosotros… Sin embargo, estamos convencidos de que dando este paso aprenderemos entre todos, teniendo muy presente que el objetivo no son las herramientas digitales en sí mismas, sino -como se recoge en nuestros Estatutos- promover vuestra participación en la gestión del Centro.

Sólo queda animaros a difundir nuestra dirección electrónica www.anpaiestambo.wordpress.com y, en la medida en que la información que vayamos publicando sea de vuestro interés, nos lo hagáis saber a través del apartado ‘Contacto’. Por supuesto, serán bienvenidas las sugerencias e ideas que consideréis oportuno compartir.

Y si queréis recibir en vuestro buzón de correo electrónico los avisos de publicación sin tener que acordaros de visitar el blog, podéis suscribiros haciendo clic en ‘Seguir’.

¿Listos? ¡Comenzamos!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A <span>%d</span> blogueros les gusta esto: